NAJBOLJA TERMALNA PASTA? - Noctua NT-H2 vs Thermal Grizzly Kryonaut

  Приказа 7,311

AXE

Пре 18 дана

Uporedno testiranje termalnih pasti nije ni malo lak zadatak. Zapravo, ovaj test smo odlagali mnogo puta do sada jer su potrebni specifični uslovi za testiranje. Potrebno je imati što brži i moćniji procesor kako bi se jasno videla razlika između termalnih pasta. Izbor je prirodom stvari pao na trenutno najmoćni desktop procesor - AMD Ryzen 9 5950X koji ima šesnaest jezgara. Ono što je specifično kod ovog procesora je to da kada pređe 90°C počinje da trotluje i obara takt, a pored toga postaje i nestabilan u radu. Naš primerak to tačno na 93°C radi. Sa druge strane, naš primerak procesora može da radi apsolutno stabilno na 4,6GHz pri naponu od 1,248V što je omogućila Gigabyte B550 AORUS PRO matična ploča koja ima kvalitetnu naponsku sekciju. Izbor hlađenja je pao na AIO Fractal Design Celsius+ S36 Prisma sistem. Ventilatori su radili na fiksnom broju obrtaja i njihovom maksimumu što je iznosilo skoro 2000RPM i to je isto izuzetno bitno prilikom testiranja da bude konstantno. Sobna temperatura je iznosila ravno 26°C u strogo kontrolisanim uslovima. Opterećenje procesora je rađeno u Cinebench R23 softveru gde smo za svaku termalnu pastu pustili test po 10 minuta, i tako šest puta za redom te uzeli prosek.
Da i ovde ponovimo: Da li ste entuzijasta ili ne, nije bitno, i jedno i drugo je ok! Ali pričati kako su sve termalne paste iste? To već nije!
AXE Team
----------------------
Thermal Grizzly : bit.ly/32WyvOy​​
35% OFF Discount Code: AXE6
Windows 10 Pro OEM key $9.77
bit.ly/34aTcrK
Office 2019 Pro plus retail key $33.97
bit.ly/3j9EdlX
15% OFF Discount Code For ALL Softwares: AXE66
www.u2key.com/software/
Office 2016 Pro plus retail key $28
bit.ly/2IHdUXL
Windows 10 Home OEM key $12.7
bit.ly/3m0fr9O
----------------------
ZAPRATITE nas i na ostalim društvenim mrežama, postavljajte pitanja, budite deo AXE ekipe!
IG: axe_rs
FB: AXE.rs
-----------------------
#ThermalGrizzly #Noctua #Test
NAJBOLJA TERMALNA PASTA? - Noctua NT-H2 vs Thermal Grizzly Kryonaut

Коментара
Denis Kornja
Denis Kornja Пре 17 дана
Od kada postoji thermal grizzly zna se šta biram.
Марко Боснић
Марко Боснић Пре 3 дана
ako nema aluminijumskog kulera
Vladimir Prodanovic
Vladimir Prodanovic Пре 17 дана
Ili preći na tečni metal 🤭😉
AXE
AXE Пре 17 дана
Gle, i NT-H2, i MX-4 i 5 i i neke MasterGel paste su vrhunske paste. Ponekad je bolje odlučiti na osnovu toga koliko si grama po dinaru dobio ;)
MrCrow LittleCrow
MrCrow LittleCrow Пре 4 дана
Ja mislio ti pametan covek, kad ono i ti suntavi korona sektas...
AXE
AXE Пре 4 дана
Za ljude kao ti postoji poseban krug pakla.
Shibo Shibs
Shibo Shibs Пре 9 дана
Veoma dobar video puno sam naučio
Dzoni S
Dzoni S Пре 11 дана
Cekamo i conductonaut da testirate!
Gothic
Gothic Пре 11 дана
A gde je tu MX4???Evo ja imam dve od pretprošle godine kad se mogla naći u prodaji.😁
Palelive
Palelive Пре 13 дана
Testirao MX-4 i Kryonaut i razlika je 3 C u korist Thermal Grizzly na 5900X i Arctic Liquid Freezer 280.
open the brain
open the brain Пре 15 дана
JOJ JOJ !!!Ta metematika i logika nikao da se ukljuce Ako promjenis ventilatore i poliras cpu hladjenje,i primjenis na drugu termalnu pastu opet je razlika 1celsius.
Miroslav Jekić
Miroslav Jekić Пре 16 дана
Kako ste na testu rešili pitanje identične količine svake paste ponaosob koju ste aplicirali na procesor?
Miroslav Jekić
Miroslav Jekić Пре 15 дана
@AXE Voleo bih jednom videti test o tome, da li i koliko uticaja ima različita količina paste na procesoru... Svako dobro.
AXE
AXE Пре 16 дана
Trudili se da svaku put nanesemo isto ali dovoljno da se svugde po procesoru i kuleru pokrije. To više diktira pritisak kulera tj koliko kg po kvadratnom cm je pritisak. Suština je da ne sme manje paste da bude, a ako je malo više kuler to istera dodavanjem pritiska.
Boban K
Boban K Пре 16 дана
Nisu bas svi optimalni uslovi za testiranje termalnih pasti,kao pocetno i glavno stanje procesor ne sme biti oveklokovan,vec na fabrickim postavkama,samo takav procesor je atestiran i moze pruziti rezultate na osnovu kvaliteta termanih pasta uzimajuci sablon merenja standardnog ili pocetnog stanja procesora(fabricki),da bi razultat bio na osnovu pasti,a ne overklokingom .Kao drugo,nakon svakog nanosenja sledece test paste,racunar treba biti ugasen najmanje 90min,kako bi se sam cpu i rashladni sistem ohladio,a merenje krene od pocetne vrednosti temperature cpu-a,jer ako se to ne uradi,svakim nanosenjem naredne paste, dodaje se jos 20c zbog predhodnog merenja i zadrzavanja toplote,tako da time i samo merenje nejednako za sve paste od samog pocetnog merenja.
Boban K
Boban K Пре 16 дана
@AXE Druze,iz nekog mog iskustva i znanja posto je moja struka inzinjer elektrotehnike,sa 3 predmeta termodinamike!Ne postoje vece varijable od varijabli tj reakcija i ponasanje cpu-a na overkloking,pogotovo izmene toplotne reakcije samog cpu-a,zato se paste mere u W/c,po svojim fabrickim svojstvima cpu-a,a sto daje validan rezultat,a po svojstvima pasti,jer se i one razlikuju po viskoznosti i svojim radnim temperaturama,+/- ,radna,optimalna i visoka,cime se overklokingom ugrozi taj odnos temperaturi cpu-a!
AXE
AXE Пре 16 дана
Čitali smo do dela kada si rekao da procesor treba da ostane na fabričkim podešavanjima i tu već imaš jednu varijablu koja utiče na sve i test je nevalidan. Hvala za komentar svakako.
Gospodin Pendula
Gospodin Pendula Пре 16 дана
Naravno da ima AC MX-4 zvanicno u prodaji kod nas. www.nova.co.rs/komponente-za-pc/termalne-paste-za-procesore/Termalna-pasta-8g-MX-4-Arctic
Uros Pecanac
Uros Pecanac Пре 16 дана
Ima kod nas da se kupi mx-4 prodavnica se zove Modulus. Evo i link: www.modulus.rs/detalji/MX-4-4g/ARCTIC/Cooler/7548.html
Nikola Marovic
Nikola Marovic Пре 16 дана
Pa normalno da je prva pasta ona koja ti je sponzor
Mihael Kemfelja
Mihael Kemfelja Пре 16 дана
ne mog da nadem takvu termalnu pastu
Aleksandar Nicic
Aleksandar Nicic Пре 16 дана
4:10 - 4:19 , drugi slot sa desne strane iskrivljen ili se meni cini ? x)
AXE
AXE Пре 16 дана
Malo da, ali ne utiče ni na šta. Mnogo je dramatičnije na kameri jer je takav objektiv nego što je uživo.
XS
XS Пре 17 дана
Svaka vam cast. Ovom testu ste pristupili krajnje ozbiljno i profesionalno. Bukvalno ste o svemu mislili.
stojki 420
stojki 420 Пре 17 дана
Odlican video profi, i koliko samo truda ulezeno za test
Antonio ツ
Antonio ツ Пре 17 дана
Termalna pasta je jako bitna
Kobra139
Kobra139 Пре 17 дана
Kad vec si dotakao korone samo cu jedno reci ako ta struka tvrdi da je opasan virus zasto su mi bris uzimali bez rukavica i maske a da ne pricamo o dokazanim PCR testovima kako su nepouzdani. E sad da se vratimo 2009 god i tog virusa u to vrijeme dali nam vakcine sa sastojcima koji su zabranjeni u SAD i niko nije odgovarao a isto nam struka i nauka govorili kako je jedini spas ovo ja ne negiram koronu imao sam je hvala Bogu nije ozbiljno ali hvatati se kao slijep za stap nije normalno. Da ne pricamo sveznalog Bila koji sa Software-a presao u medicinu i nesto predvidja dali je Bill nauka ili samo truli bogatas koji moze da kupi sve sto pozeli. Zapitajte se.
Kobra139
Kobra139 Пре 17 дана
BTW svaka cast na klipu da ne kazes da ja nesto serem samo razmijenjujem misljenje :)
Kobra139
Kobra139 Пре 17 дана
A i mnogo mnogo nelogicnosti sto globalnog nivoa sto lokalnog.
Dusan Djordjevic
Dusan Djordjevic Пре 17 дана
Dali imaš neka iskustva sa liquid metalom i dali ima uopšte razlike u odnosu na pastu
AXE
AXE Пре 17 дана
Imaš par video materijala unazad tj u videu "libijska vakcina" upotrebu tečnog metala. Bolje od bilo koje paste ali mora da se pazi.
Batistuta
Batistuta Пре 17 дана
I bez gledanja klipa zna se koja je najbolja ona koja sponzoriše kanal. Isto kao i Samsung. Ko da pare taj je najbolji. Ranije ste bili mnogo bolji to važi sa sve ne samo za AXE.
Stevan Djuric
Stevan Djuric Пре 17 дана
Prekinite vise da serete ako nemate nista normalno da napisete onda nemojte ni da pisete
Ivan Pavlovski
Ivan Pavlovski Пре 17 дана
Svaka čast, najpotpuniji uporedni test termalnih pasta koji sam ikada video. Fazon sa kolom ispred spomenika je u duhu videa, da ne bude da samo kritikujem tvoj humor. Baš me zanima kakva li je tek extreme verzija Kryonaut paste. Pre nekoliko godina sam uzeo zbog sebe MX-4 ali sam je stavljao i na dosta prastarih low budget konfiguracija, neke su bile stare više od 10 godina. Stavljanje MX-4 na takvim mašinama je čist gubitak.
Dzony Milanovic
Dzony Milanovic Пре 17 дана
Brate vrlo je jasno kad pogledas cenu nije dzabe nesto skuplje od drugog... Dule samo si trebo jos jednu stvar da stavis ovde a to je prosecana zapremina nanosenja paste na procesor...sa jednom tackom i sa pemazom.Cisto da se vidi koliko ustvari moze da traje jedan spric paste...
Orion
Orion Пре 17 дана
Ja uzeo noctua nth1 . Opasna pasta
Milan Mitic
Milan Mitic Пре 17 дана
Razumem ja dule da su ti oni sponzori ali gde je ova pasta npr Halnziye HY-P13, takodje ima jos jedna jos bolja direktno iz kine :D
Milan Mitic
Milan Mitic Пре 16 дана
Da zf ex na nju sam mislio najjaca pasta :D
Milan Mitic
Milan Mitic Пре 16 дана
@Filip Bojović Ima jos bolja na aliexpresu od hy p13 i od te extreme :D
Filip Bojović
Filip Bojović Пре 16 дана
@Milan Mitic Baš tako. HY-P13 je i bolja i jeftinija od TG Kryonaut, dok je Kryonaut Extreme bolja od HY-P13 ali je nema kod nas u ponudi.
Milan Mitic
Milan Mitic Пре 16 дана
@AXE ma znam ok razumeo sam ja ali kad pogledam razlika 1000 dinara a samo 1 ako se ne varam za termalnu provodljivost isplati mi se vise halnziye :D
AXE
AXE Пре 17 дана
Objasnio sam detaljno sve to u videu.
Djordje Zdelar
Djordje Zdelar Пре 17 дана
iskreno moram reci da je ovo bilo jako zanimljivo i ako vidis komentar jel mi mozes reci da li postoji termal grizzly u Zajecaru
Djordje Zdelar
Djordje Zdelar Пре 17 дана
@AXE okej hvala 😀
AXE
AXE Пре 17 дана
Mislim da ne, ali mislim i da VIP House šalje bilo gde u Srbiji.
Andrija Jankovic
Andrija Jankovic Пре 17 дана
Danak neiskustva "Svaka termalna je ista"
Jovan T.
Jovan T. Пре 17 дана
ja sam batalio te paste najbolje resenje je thermal grizzly carbonaut samo iz razloga sto je najprakticnija za ponovnu upotrebu :)
MaX
MaX Пре 17 дана
U trenutku najave nt-h2 paste pre pola god. jedva sam cekao ovaj klip. Sad razumem i zasto smo toliko cekali i klip je perfektan ali sa jednom manom. Toliko truda i vremena stvarno nije lako izdvojiti i jos uslov i vremenski uslovi da moraju da se poklope. Smekerski nema sta 😁. Negde sam i ocekivao ove rezultate ali opet i ona mana da je dokazano da razlika u istoj pasti moze biti i do 2c sa razlicitim namazom na proc. Tako da opet ova razlika izmedju grizlija koji bukvalno ima samo jedan nacin nanosenja i najblizeg suparnika nt-h2 mozda moze da bude i manji od ovih 1.9 a ujedno i veci. Nije da popujem i da branim noctuinu pastu jer ipak ovaj test pokazuje da si bukvalno na sve spreman da nam prilozis sto vise tacnijih detalja a to kod vernih pratioca nema cenu 😜😁😁
Davor Kalajdzic
Davor Kalajdzic Пре 17 дана
Kume , brate Dule sledeći put proširi i sa pastama kojih nema u maloprodaji legalno. Čisto zbog takmičenja. Lp
Sladoje Zivkovic
Sladoje Zivkovic Пре 17 дана
Dule brate, jel ima neka pasta za ljudski CPU tj. mozak? Po komentarima ovde mnogima mozak throtluje, debelo se pregreva... Kako čoveče imaš živce, svaka ti čast.
isa Belic
isa Belic Пре 17 дана
imate u prodavnici pastu za zube ili suvi led sibirski povoljno
Aki Games
Aki Games Пре 17 дана
Svaka ti cast Dule
Silvija Bojkovski
Silvija Bojkovski Пре 17 дана
Ahh, konačno i ta dugo najavljivana recenzija termalnih pasti 😂
Rodja Raicevic
Rodja Raicevic Пре 17 дана
iz koje si advokatske kancelarije
Rodja Raicevic
Rodja Raicevic Пре 16 дана
@AXE ma iz ni jedne ne volim politiku i to nego govor ti je kao profi advokat na sudu, svaka stavka uredno definisana :D strogi odgovori...
AXE
AXE Пре 17 дана
Iz koje si stranke ili nevladine ogranizacije?
Nikola Petrović
Nikola Petrović Пре 17 дана
Napokon klip o termalnim pastama
Vladimir Prodanovic
Vladimir Prodanovic Пре 17 дана
Haha brat moj, obožavam te!! Test maksimalno profi kao i uvek ❤️
Gajbotron
Gajbotron Пре 17 дана
0:45 - TO je taj "The Universe is under no obligation to make sense to you. - Neil deGrasse Tyson - " momenat... :)
PCEAE
PCEAE Пре 17 дана
13:00 Dule nekad i 0,5 stepeni napravi razliku između pukovnika i pokojnika a tek ceo stepen.... Ko zna razumeće...
PCEAE
PCEAE Пре 17 дана
AXE - Sinonim za dobru recenziju, dobar test.... Svaka čast... ♥
Martin
Martin Пре 17 дана
Jadan Dule , radio je citavih osam sati! Dobrodosao medju smrtnike!
DMoD
DMoD Пре 17 дана
@AXE cemu kompleksi toliki? Sve ok ali ono cemu toliko besa?
AXE
AXE Пре 17 дана
Radim svaki dan oko 12h u proseku. Ne izvlači iz konteksta stvari i ne spinuj, jako je ružno to. 8h pod klimom i stresom da sve vreme mora da bude tačno 26C nije lako. Uostalom, probaj pa ćeš znati da poštuješ.
Марко Париповић
Марко Париповић Пре 17 дана
Ma grizzly je mama, od kad sam je stavio procesor mi u punom opterećenju ne prelazi 50 stepeni.
Armando Sain
Armando Sain Пре 17 дана
razlike su minimalne, a uz Noctua cooler dobijes paste moze ti biti do karaja zivota tako da je besmisleno pored toga ista kupovati, realno razlike nikakve jos d asi stavio MX-4 koja je vrhunska bilo bi u redu
Armando Sain
Armando Sain Пре 17 дана
@AXE Ma vjeruj sve to stoji, ali kada dobijes vrhunsku pastu uz kuler ( ja uz D15SE dobio tubu mogu staviti na cooler, i dva puta doruckovati, bas tubetina)nema logike kupovati drugu, da je neko smece ok. ali ovako nema bas logike
AXE
AXE Пре 17 дана
Objasnio sam zašto nema MX-4 u testu. Šta da radimo ako želimo nešto bolje od Noctua kulera i maksimalne performanse? Tj. ako želimo entuzijazam na maksimumu?
DMoD
DMoD Пре 17 дана
Realno, termalna pasta nije bitna
DMoD
DMoD Пре 17 дана
@AXE mogu i na dugacko, није проблем.
AXE
AXE Пре 17 дана
Realno, smisli neki bolji troll sledeći put.
Kristijan Sremec
Kristijan Sremec Пре 17 дана
Ja imam TG i NIKAD ga više ne bi mijenjao ni za koju drugu pastu. Nije reklama nego je realnost. Hvala za detaljno objašnjenje temperature prostora nisam imao pojma da i to može utjecati na sve. 👊😎
Marko Lajić
Marko Lajić Пре 17 дана
Svaka cast za klip, mnogo cimanja i svega. Jedino sto mi se u klipu nije dopalo je proseravanje kako ne podrzavate KP i sverc. Da se ne lazemo sve se plasim da ne kupujete preko madjara ako vam nesto zatreba nego kupite u lopovtronu ili nekoj drugoj lopovskoj prodavnici.
AXE
AXE Пре 17 дана
Da se ne lažemo, kupujemo samo ono što ne može da se pronađe kod nas. Na primer kupio bih Ncase M1 kućište, jer nema uvoznika kod nas, ali... Postoji alternativa u vidu NR200 cooler master koji ima oficijalnu podršku ovde na svim nivoima. Ne podržavamo šverc, a posebno ne podržavmo taj rečnik "proseravanje" jer je čista laž.
Aleksa Martinovic
Aleksa Martinovic Пре 17 дана
To da je svaka termalna pasta ista pricaju ljudi koji govore da je Windows 7 bolji od Windows 10
viptuber
viptuber Пре 17 дана
Slabo kod nas ima ljudi od razumevanja. To je isto kao kada ( posto ovo znam i provereno je ) kazem nekome da je cif ( sredstvo za ciscenje ) ok ali bi mnogo lakse skinuo neke grube prljavstine sa C-17. I kada to kazem nekoj iskusnoj zeni ili nekome koji ni ne zna sta je to, bude svasta :) Tako da taj osecaj znam kakav je, ali se jednostavno ne obazirem na takve primitivne komentare ili sta god to bilo. Tako da Dule svaka cast na ovolikom trudu. Prvi znam koji ima kod sebe hladnjak Noctua NH-D15 koliko je samo smaranje skidati, pa montirati. A gde je ostalo :) Tako da respect i hvala za prikaz temperatura. Steta sto nije bio cooler master u ovim izborima, ali i ovo je vise nego dovoljno.
Grga
Grga Пре 17 дана
Žao mi je što novi MX5 nije na testu ili makar MX4. Ali sve u svemu svaka čast za video. Ovakav test je iznimno zahtjevan i sad je jednom za svagda dokazano da je termalna pasta iznimno bitna prilikom sklapanja računala. Još jednom svaka čast za video!
Stevan Djuric
Stevan Djuric Пре 17 дана
Jeste bitna ali je mnogo bitnije koliko grama paste dobijes za koliko para npr. 3g TG-a je 4000din dok je NTH-2 3000din dok je razlika u temperaturi samo 2c°( ovo nisu prave cene samo sam dao primer)
Nikola Vukovic
Nikola Vukovic Пре 17 дана
Zaustavite video na 9 minuta!!!! :D Dule ne plasi decu!!!!!
Astromamut
Astromamut Пре 17 дана
Сећам се да сам у неком од прошлих клипова када је овај био најављен, тражио да се у тест убаце и најјефтинија паста и stock паста на кулеру. Хвала Дуле :D
Goran Savic
Goran Savic Пре 17 дана
Svaka čast za izrečeno. Slažem se u potpuosti. Može li mala pomoć ili moooožda neki video na tu temu. (Kako podesiti laptop za bolje performanse, bolji fps u igrama, naravno onima koje je moguće igrati na ovakvim laptopovima itd.) Naime imam laptop i u njemu Intel core i7 1065G7 + Nvidia MX250. Temperatura procesora u mirovanju,da tako kažem ide i do 54°-55°, a kad poatoji neki iole ozbiljniji proces u pozadini, tipa gledanje 1080p na youtube, tempreatura instant skače na 65°+ stepeni. kada se igra neka igrica temp ide do oko 95°. Zamenio sam pastu za MX-4 ali priča je ista. Možda za stepen hladnije ali i to je upitno. Hvala svima i napred AXE. 🔥🔥🔥
Goran Savic
Goran Savic Пре 5 дана
@AXE samo da dam jedan feedback ako mogu to tako reći. Retko ko to radi kada mu nešto uspe, dakle nisam bio lenj, opet sam sve rastavio, kupio NT-H2 i zamenio pastu ponovo...sada kada odigram nekih sat vremena igre. Pogledam temp je oko 80°, medjutim samo na jednom jezgru ipak ide do 90°. Ali eto Noctua = car
Goran Savic
Goran Savic Пре 17 дана
@Boris Bezjak naravno da jesam.
Boris Bezjak
Boris Bezjak Пре 17 дана
Goran Savic Jesi li si skinuo originalni grafički driver za grafiku Nvidia MX250?To su obično laptopi sa dvije grafike.Jedna je osnovna,kod tebe Iris Plus u procesoru i jedna za igranje igara za koju je potrebno skinuti grafički driver. :)
Goran Savic
Goran Savic Пре 17 дана
@AXE jao ljudi kolko bi to bilo super al pratim vas iz Austrije. Fora je što nigde nisam našao test takvog laptopa. Možda je samo baš do tog modela a u pitanju je HP Pavilion 15 cs3004ng. Kad kažem nisam našao takav test, mislim na tu vrstu testa sa takvim modelom ili sličnim. Ima dva venta i bude dosta glasan što me pomalo nervira. Al hvala vam u svakom slučaju.
AXE
AXE Пре 17 дана
Iskreno, morali bi to da pogledamo. Ako is raspoložen, pravac naš instagram ili fb, javi se, pa eto nove epizode "nisam servis".
Sreten Maletic
Sreten Maletic Пре 17 дана
Pao sam u cepanje od smeha kod Užičkog Kola🤣🤣🤣🤣
AXE
AXE Пре 17 дана
Cke-cke-cke rke-koke-cke cke ožeži!
Miroslav Jovic
Miroslav Jovic Пре 17 дана
Svaka čast Dule, poučan video i to jako poučan 👍👍👍
R R
R R Пре 17 дана
Sad test za termalne padove i imamo jako mali izbor termalnih padova u srbiji.
FormidableFoe
FormidableFoe Пре 17 дана
@R R ne razumem se u laptopove :( bitno je da znas debljinu pada koji zelis da zamenis, grizli je odlican a ako uspes da nadjes i Arctic kazu ima dobre padove ali ja ih nisam nasao mislim da su oni mozda malko povoljniji od Grizlija.
R R
R R Пре 17 дана
@FormidableFoe Sta cu za lap top ? savet ?
FormidableFoe
FormidableFoe Пре 17 дана
Grizli ja sam preporodio 580ku s kojom sam se mnogo mucio pre toga.
Aleksa Stamenković
Aleksa Stamenković Пре 17 дана
Meni je jedan dobar čovek sa YT-a rekao da mogu i da liznem ili pljunem,i neće mi trebati termalna pasta....
Aleksa Stamenković
Aleksa Stamenković Пре 17 дана
@Mat Nixx ali hvl, ja sve kupujem u gigatronu, naći ću nešto na Kp.
Aleksa Stamenković
Aleksa Stamenković Пре 17 дана
@Mat Nixx ali mi je problem što na matičnoj nemam ulaz za njega
Mat Nixx
Mat Nixx Пре 17 дана
@Aleksa Stamenković imas ga u gigatronu za oko 3k dinara samo sto je 26mm, a ne 25mm ali mm razlike nista ne znaci.
Mat Nixx
Mat Nixx Пре 17 дана
@Aleksa Stamenković NZXT ventilator Aer RGB 2 120mm - HF-28120-B1
Mat Nixx
Mat Nixx Пре 17 дана
@Aleksa Stamenković imas i thermaltake kulere i oni imaju rgb, a imas i MS i Alexander Weiss i Raidmax oni su ti jeftiniji proizvodjaci zavisi sts hoces.
Dusan Markovic
Dusan Markovic Пре 17 дана
Meni je sve jasno bilo kada sam na PS4 pro stavio Termal Grizli. Za sitnu lovu se zaista povecava ugodjaj i zaista nema mesta ustedi na tako necemu. Sad mi je zao sto nisam stavljao njihov tecni metal.
AXE
AXE Пре 17 дана
Tečni metal traži malo ozbiljniju pripremu. Ne radi se ovde samo i o temperaturi, nego ti i računar i konzola budu tiši.
Uros Zivojinovic
Uros Zivojinovic Пре 17 дана
Sjajan video! Nisam do sada znao da zapravo prsvi TOLIKU razliku.
AXE
AXE Пре 17 дана
Na jakim procesorima i dobrom hlađenju pravi ogromnu razliku. Na slabijim procesorima tj manjim potrošačima i lošijim kulerima su razlike naravno manje.
Boris Bezjak
Boris Bezjak Пре 17 дана
Trajanje termalne paste je između 3 do 5 godina ovisno o proizvođaču.Važan je sastav paste i obično skuplja pasta bolja kvaliteta baš zbog sastava paste.Želiš li samo reklamirati termalne paste dosta ti je klip od minute,bez testova.Sad korana virusi postoje.Pandemija smrtonosnog virusa koji briše ljudsku civilizaciju ne postoji.Nakon godinu dana haranja smrtonosno opasnog virusa i dalje nas je oko 8 milijardi na zemlji.Umrlo svega oko 2 milijuna ljudi,ubrojimo li broj rođenih.Tim tempom ljudska civilizacija neće izumrijeti od tog virusa za idućih još 2 tisuće godina.Stručnjak si veliki za računala,i to jedan od najboljih na Balkanu.Samo,bavi se tim poslom a zavjere prepusti ljudima koji misle svojom glavom.
Boris Bezjak
Boris Bezjak Пре 17 дана
@AXE Moja pretpostavka da su ti prijatelji skoro svi imali ozbiljnih zdrastvenih problema,i možda bi umrli od obične prehlade ili da ih potegne neki jači propuh.Opet od teške upale pluća može umrijeti i potpuno zdrav čovjek a njima je danas svaka smrt od virusa.Nikada više staro normalno,ne vjeruj sistemu.Bit će sve gore.Krivo sam se izrazio na kraju komentara ali mi se više nije ispravljalo krivu Drinu.Ljudi danas ne razmišljaju svojom glavom ne zato što nisu obrazovani ili što su glupi nego jednostavno zato jer za to nemaju vremena.Brige za obitelj,razne obaveze,ozbiljan biznis i tako dalje.Tako ni ja nisam znao zapravo u kako pokvarenom svijetu živimo dok nisam otišao u penziju i imao vremena za razmišljanje.Lijep pozdrav i želim ti puno uspjeha u daljnjem radu. :)
AXE
AXE Пре 17 дана
Ja samo znam da imam prijatelje koji su umrli od ovog virusa direktno. Razumem da su ljudi poludeli više od socijalne distance, ali sa jedne strane potencijalna smrt a sa druge strane strpljenje i borba? Neka svako izabere šta god hoće, ali ja u to kolo ne ulazim. P. S. Imam i ja svoju glavu u kojoj je obrazovanje i kojom razmišljam ispravno i racionalno i uvek na nivou dokaza a ne subjektivnog osećaja.
youzernejm
youzernejm Пре 17 дана
Jedna stvar mi je nedostajala u testu, a to je lakoća aplikacije. Noctua paste volim jer pljopneš kuglicu, stegneš kuler i ona radi posao, nema grejanja, nema maltretiranja, jednostavno radi. Da li je za kryonaut potrebna priprema?
youzernejm
youzernejm Пре 17 дана
​@AXE Hvala, kada sam se izvorno prebacio na Noctua paste, nije bilo tako (zato sam i poceo da koristim iskljucivo njih). Nisam skoro pratio da li se sta menjalo tu.
AXE
AXE Пре 17 дана
Ne, kod svake pasta je dovoljno na sredini ostaviti zrno "kuvanog pirinča"
Marchelo_
Marchelo_ Пре 17 дана
slazem se da je pasta bitna ali na neke procesore moze i bez paste da radi manje od 80 stepeni zbog same izrade procesora ALI uvek je bolje sto bolja pasta i sto bolje hladjenje imati
AXE
AXE Пре 17 дана
Naravno, dosta zavisi i od procesora.
Bake
Bake Пре 17 дана
Svaka cast Dule, toliko se zdrtvovati za jedan video... stvarno respekt
AXE
AXE Пре 17 дана
Sve za sekiraše i sve za istinu ;)
DrSravciger_i_Cekic
DrSravciger_i_Cekic Пре 17 дана
Juce je bio okrsaj titana Godzila vs King Kong danas Thermal Grizzly vs Noctua sutra ?
Stevan Djuric
Stevan Djuric Пре 17 дана
@DrSravciger_i_Cekic Mozda i bude ali nece biti okrsaj titana posto je opozicija nazalost jedana velika nula milion majusnih stranaka koje se kolju medjusobno umesto da se udruze
DrSravciger_i_Cekic
DrSravciger_i_Cekic Пре 17 дана
@AXE Taj okrsaj necemo gledati (barem ne skoro)! :D
AXE
AXE Пре 17 дана
AV vs opozicija! Ček, bajke se ne računaju?
Banega
Banega Пре 17 дана
Vrhunski video standardno profesionalno od Axe.)) Ali: MX4 i te kako ima da se kupi u nasim radnjama i to na tri mesta. Ja sam kupio pre nesto vise od mesec dana i znam valjda da ima!! Prva znaci Dule neistina. Druga neistina: to sto ljudi pricaju da termalna pasta ne znaci puno je tacna,ali sa gledista toga da vecina korisnika nisu teski entuzijasti, koji over klokuju neki 12 jezgreni cpu sa teskim tdp-om! Pa otuda i neprimetne razlike. Elem: imao sam mogucnost da istestiram dve termalne paste, jedna je najjeftinija hylanze od 180 dinara, a druga pasta je bila Artic mx4. Na starom cpu, u pitanju je x4 945 quad core amd pri odlicnom fabricki resenom kulerom odnosno hladnjakom, reseno u fabrickom fujitsu kucistu koje je za test bilo otvoreno u oba slucaja i pri istoj sobnoj temperaturi 22c (takodje sam zakacio i jos jednu temperaturnu sondu sa mog instrumenta ), razlika je bila od samo 1 stepen u korist mx4 mereno u hwinfo64, pri testu cinebanch r23, a s obzirom da se ovaj cpu i pri konstatnom naponu od 1.45v se ne greje jednostavno previse dolazimo do zakljucka da u ovom slucaju pasta nema veze s vezom, mogo si staviti sta god hoces. Takodje ces me naterati da istestiram vise pasta na narodnom amd ryzenu 3600 pri stok hladjenju, jer je to prosecan korisnicki cpu u danasnje vreme i neka realna prica. Pitanje za tebe, cime si merio vlaznost vazduha u prostoriji? Zasto nisi dao idle vrednosti, ima li tu razlike neke?
Banega
Banega Пре 10 дана
@Komi Hvala na odgovoru, nisam to znao.
Komi
Komi Пре 17 дана
@Banega Arctic Cooling MX-4 i Thermal Grizzly Aeronaut su jedna ista pasta, ista firma im pravi paste i jednima i drugima i te dve paste konkretno su identične, bukvalno imaš 3 veće firme koje prave paste, Halnziye, Fujipoly i Corning(firma koja pravi i gorilla glass)
Banega
Banega Пре 17 дана
@Komi Mozes li malo da pojasnis, ako nije problem, nisam te bas najbolje razumeo?
Komi
Komi Пре 17 дана
@Banega mx-4 = aeronaut, ista pasta pod drugim imenom
Komi
Komi Пре 17 дана
@AXE ima Halnziye HY-P13 najbolje kod nas, valjda nije siv kanal prodaje, gigatron i tehnomedija, ja sam uzimao sa aliexpressa dok još nije bilo njih kod nas, one se koriste za servere bile su OEM only nekad do marta 2020-e, imaju grafinska vlakna i reklamiraju da jedna aplikacija može da "stoji" do 5 godina, što bi i bilo logično ako je pravljena prvenstveno za servere, ima i boljih pasti, ali kod nas ne da ja znam
Jovan Lazarevic
Jovan Lazarevic Пре 17 дана
Profesionalno.
Lancer
Lancer Пре 17 дана
Ja sam odavno video da je TG daleko bolja od svih pa sam je na aliexpress- u uzeo za manje od 5$ dok je kod nas duplo skuplja.
Military Firearms
Military Firearms Пре 17 дана
Zna li neko ima li gdje u BiH da se naruce ove paste??
The Truth
The Truth Пре 17 дана
Ja naručio arctic mx-5, stiže sledeće nedelje, pa da je testiram. Do sad sam koristio mx-4, i ona mi je bila odlična.
Stevan Djuric
Stevan Djuric Пре 17 дана
Mogli bi da ponovite test kad se mx-4/5 i te CM paste pojave kod nas
Nemanja Djordjevic
Nemanja Djordjevic Пре 17 дана
Ima MX 4 a od CM paste ima GelPro video sam
Stevan Djuric
Stevan Djuric Пре 17 дана
@Lancer Ko je rekao da mogu da pobede ja sam samo rekao da bi mogli da testiraju zbog raznovrsnosti
Lancer
Lancer Пре 17 дана
Ne mogu da pobede imaš druge koji su testirali potrazi
Branislav Joka
Branislav Joka Пре 17 дана
Šteta za MX4 što nije bila na testu(zbog navedenog razloga),baš me zanima koliko je dobra u odnosu na TG i Noctuu.
Palelive
Palelive Пре 17 дана
Da i ja sam to pomislio. MX4 je najpopularnija pasta kod nas.
Komi
Komi Пре 17 дана
@AXE MX-4 = TG Aeronaut
AXE
AXE Пре 17 дана
Tu negde kao NT-H1, dakle vrhunska termalna pasta, ali ne šampionska.
Branislav Joka
Branislav Joka Пре 17 дана
@Lancer možda nije bolja od TG ali tu je kao noctua,zato kažem da je šteta što nije bila na testu.
Lancer
Lancer Пре 17 дана
Ne može da pobedi TG i nth2 svakako je ispod
Manuel Lenić
Manuel Lenić Пре 17 дана
5950x s TG Kryonaut na 79,4 °C bez paste na 150°C
AXE
AXE Пре 17 дана
Bez paste se gasi računar, upravo zbog toga da ne bi video tih 150C :D
Koplja
Koplja Пре 17 дана
U ovakvoj vrsti klipova iskreno NAJVISE uzivam, svaka cast, odlican test!!!
Nemanja Djordjevic
Nemanja Djordjevic Пре 17 дана
Dule mogo si da ubacis Artic MX4 ima je kod nas u oficijalnoj prodaji na sajtu ePonuda sam video da ih ima u prodavnicama Modus i NoviComp sto jesu oficijalne prodavnice ali nema veze.
DMoD
DMoD Пре 17 дана
@AXE poenta i jeste da su ove paste kod tebe sponzoriase i da ih zato koristis zato i ima prava da kaze to sto je rekao.
Djuk Nukem
Djuk Nukem Пре 17 дана
@AXE aha ok to za ne oficijalno je mozda zato sto hoce da zaobidju placanje poreza drzavi , razumem da mora nesto da se carini i zasto je to vazno ali sa dr. Strane te takse bi mogle biti olaksane sa neke strane barem za ljude kojima je to biznis i koji zaradjuju na tome sto uvoze jeftiniju robu...ali to je vec druga tema nego eto kad si vec spomenuo pozdrav
AXE
AXE Пре 17 дана
Biraj reči jarane ružno je tako pisati bez pokrića - nekulturno. Postoje mnogo bolji načini za izazoveš nečju pažnju ako imaš potrebe za tim.
Lancer
Lancer Пре 17 дана
@AXE opušti se jarane što ti je
AXE
AXE Пре 17 дана
Ta pasta je ubačena za one koji misle da je ta od 80 din ista kao i premijum paste. Reč "škrtica" u ovom kontekstu gde koristim i paste koje koštaju po par desetina evra jednostabno ne pije vodu, a i ja sam generalno gledano daleko od škrtice - bukvalno na suprotnoj strani grafikona.
Dragan Stojanovic
Dragan Stojanovic Пре 17 дана
Vrh test. Sazeto tacno! Svaka cast.
Adis Spahic
Adis Spahic Пре 17 дана
Au brate
JeZZGro
JeZZGro Пре 17 дана
Meni je jedan cika sa jednog youtube kanala pokazao da mogu i da pljucnem umesto paste
Armando Sain
Armando Sain Пре 17 дана
@Astromamut male glave, bolja je sigurno 😂😂😂
Armando Sain
Armando Sain Пре 17 дана
Ma taj se cika drogira 😂😂
Astromamut
Astromamut Пре 17 дана
из уста или?
rippermkd mods
rippermkd mods Пре 17 дана
mastergel iskreno je sranje pasta. imam neka kineska gd900 koja je bolja kupljena od aliexpress
rippermkd mods
rippermkd mods Пре 17 дана
Pricam o mastergel maker temperature su 1c razlike a cene su 4x bolje
AXE
AXE Пре 17 дана
Zavisi koji master gel, nije to jedna pasta, nego ceo lineup pasta.
Milan Djurdjevic
Milan Djurdjevic Пре 17 дана
E bas me zanima sta bi se dogodilo da neko uzme koriscenu pastu doda malo vode i opet stavi na procesor. Kako bi ljudi reagovali na tako nesto.
Milan Djurdjevic
Milan Djurdjevic Пре 17 дана
@Stevan Djuric Ma škrtica be like.
Stevan Djuric
Stevan Djuric Пре 17 дана
@Milan Djurdjevic Pa neko ko se nerazume bi rekao da je to pametna stednja dok bi pametni ljudi bili u totalnom soku
Milan Djurdjevic
Milan Djurdjevic Пре 17 дана
@Stevan Djuric Mislim kako bi ljudi reagovali.
Milan Djurdjevic
Milan Djurdjevic Пре 17 дана
@Stevan Djuric Normalno
Stevan Djuric
Stevan Djuric Пре 17 дана
Imao bi dosta visu temperaturu nego normalnu
Zeljko Jevrosimovic
Zeljko Jevrosimovic Пре 17 дана
Pa jseste meda je najbolji i sule je najbolji
Stefan Pavlovic
Stefan Pavlovic Пре 17 дана
Dule mi je na početku odmah ozbiljan🤔
Petar Jovanović
Petar Jovanović Пре 17 дана
Odma sam znao da je termalni meda najbolji
Nikola Jovičić
Nikola Jovičić Пре 17 дана
Dal je mogućeeee, da si me zaboravila.
Nikola Milosevic
Nikola Milosevic Пре 17 дана
Drugi
Dimitar Andonov
Dimitar Andonov Пре 17 дана
Najboli si
Stefan Pijetlovic
Stefan Pijetlovic Пре 17 дана
1
RADNA STANICA ZA ENTERIJER BUILD
46:58
AXE
Приказа 30 хиљ.
BMW M3 i M4 - TEST NA STAZI NAVAK
19:28
EmisijaSAT
Приказа 34 хиљ.
ELMA SINANOVIC - STRASTI (OFFICIAL VIDEO 2021)
3:48
Two Louder TV
Приказа 844 хиљ.
#Banatboysparody MIKI MILANE PARODIJA LUDACI IZ KUKURZA
2:26
Banat Boys Parody
Приказа 275 хиљ.
POVRATAK NA STAZU! - Logitech G923
20:47
AXE
Приказа 34 хиљ.
OVO MORATE DA PROBATE! - Samsung SmartView
10:15
Kategorije alata za moju radionicu / ključ 13
22:46
Ključ Trinaest
Приказа 29 хиљ.
PREMAŠILA OČEKIVANJA - Trust ASTA
18:30
AXE
Приказа 6 хиљ.
$6000 CLEAN Water Cooled Asus RTX 3090 Gaming PC! w/ Benchmarks
14:23
TRI PROBLEMA ODJEDNOM!-NISAM SERVIS #006
28:41
AXE
Приказа 99 хиљ.
NAŠ HANZ ZIMMER! - VLOG
22:58
AXE
Приказа 43 хиљ.
BMW M3 i M4 - TEST NA STAZI NAVAK
19:28
EmisijaSAT
Приказа 34 хиљ.
ELMA SINANOVIC - STRASTI (OFFICIAL VIDEO 2021)
3:48
Two Louder TV
Приказа 844 хиљ.
#Banatboysparody MIKI MILANE PARODIJA LUDACI IZ KUKURZA
2:26
Banat Boys Parody
Приказа 275 хиљ.
Specifikacije Mog Računara + Rebuild
44:00
Nolifer
Приказа 80 хиљ.
KAKO IZGLEDA KADA POLUDIMO DOK SREDJUJEMO ORMAR
30:07
Andjela&Nadja
Приказа 114 хиљ.
GOLF VR6 4MOTION! STARA ZVIJER - TUNING PROJEKTI NA BALKANU
1:14:07
Organizacija frižidera+kupovina namirnica
12:54
Dalila i Dejan
Приказа 63 хиљ.
Zvezde Granda: “Zašto odustajem?”
5:21
Stela Rade
Приказа 76 хиљ.
22 AMAZINGLY USEFUL Beauty Gadgets You NEED To Try
10:42
Beauty Studio
Приказа 2,2 мил